Gry hazardowe w kasynie online potrafią być bardzo angażujące i wciągnąć gracza w wirtualny świat prawdziwych pieniędzy na długie godziny. Dlatego warto zdecydować się na wykonywanie właściwych ćwiczeń ruchowych, szczególnie jeśli nie planujemy opuszczać kasyna online zbyt szybko.

Korzyści ćwiczeń ruchowych

Granie w gry kasynowe bardzo często sprawia, iż gracze zanurzają się w rozgrywkę do takiego stopnia, że przesiadują przed komputerem lub urządzeniem mobilnym całymi godzinami. I pomimo tego, iż może to być bardzo korzystne dla naszego portfela i naszej satysfakcji, może być też sporym wysiłkiem dla naszego ciała. ​​Dlatego wszyscy gracze, którzy decydują się na długie zmagania na automatach online, czy w grach stołowych, powinni wykonywać odpowiednie zestawy ćwiczeń, aby ułatwić pracę swojego organizmu.

Warto pamiętać, że jeśli będziemy ćwiczyć odpowiednią postawę, znacznie podniesiemy tym poziom naszego komfortu i będziemy mogli łatwiej skupić się na grze w kasynie online. Dlatego, zanim rozpoczniemy rozgrywkę na prawdziwe pieniądze na slocie Starburst, Mega Moolah, czy Gonzo’s Quest, najpierw powinniśmy wyprostować plecy, odepchnąć do tyłu ramiona, a także upewnić się, że oczy znajdują się na poziomie górnej części ekranu (jeśli gramy na komputerze). W przypadku grania w kasynie online na komputerze powinniśmy jeszcze oprzeć nadgarstki na blacie, a nie na klawiaturze, a do tego zgiąć kolana i trzymać stopy płasko na ziemi.

Jeżeli zdecydujemy się na te środki ostrożności, mamy o wiele większe szanse, aby powstrzymać ból pleców i problemy z nadgarstkiem, jednocześnie ćwicząc resztę naszego ciała.

Ćwiczenia ruchowe na grę w kasynie online

Jeżeli chcemy cieszyć się długą rozgrywką w kasynie online oraz zgarniać bonusy bez depozytu i darmowe spiny, warto zadbać o jak najlepszą wygodę dla naszego ciała. Bardzo dobrym rozwiązaniem mogą okazać się poniższe ćwiczenia, które utrzymają nasze ciało w odpowiedniej pozycji i wydłużą nasz pobyt w kasynie online po polsku. Ćwiczenia te można wykonywać, siedząc przy biurku i grając w ulubione gry kasynowe.

  • Plecy – odpychamy ramiona do tyłu i próbujemy dotknąć dłonią dłoni i wypinamy ciało lekko do przodu. Tak ćwiczymy mięśnie pleców. Utrzymujemy tę pozycję przez kilka sekund, a następnie rozluźniamy. Inne ćwiczenie polega na kręceniu tułowiem w lewo i w prawo, zachowując przy tym wyprostowaną pozycję. Tułów przekręcamy razem z głową. Dzięki temu rozluźniamy mięśnie pleców, które są najbardziej obciążone podczas grania w kasynie online.
  • Oczy – zamykamy oczy dwa razy na godzinę. Kładziemy na powiekach opuszki naszych palców i delikatnie naciskamy. Metoda ta łagodzi zmęczenie oczu. Następnie odwracamy wzrok od ekranu i przez chwilę rozglądamy się dookoła lub wyglądamy przez okno. Zapewniamy tym właściwą czujność naszych oczu, jednocześnie zmniejszając szanse zarówno na podrażnienia oczu, jak i ból głowy.
  • Szyja – naciągamy szyję w przód, tył, lewo i prawo. Dzięki temu zmniejszamy napięcie szyi i ramion oraz oczyszczamy umysł. Następnie napinamy mięśnie szyi do momentu, aż będą naprężone. Trzymamy tak przez kilka sekund, a następnie rozluźniamy.
  • Klatka piersiowa – szeroko otwieramy ramiona i wyginamy nadgarstki i kciuki do tyłu. W ten sposób rozszerzamy klatkę piersiową, co pozwoli organizmowi na większe przyjmowanie tlenu. Powtarzamy ćwiczenie mniej-więcej co godzinę. Robimy to przed ekranem, dlatego nie musimy opuszczać kasyna online z bonusem bez depozytu.
  • Brzuch – robimy wdech, wciągamy brzuch i trzymamy tak przez kilka sekund. Następnie rozluźniamy brzuch podczas wydechu. Powtarzamy ten ruch co kilka minut. Nie musimy nawet przerywać naszej rozgrywki w Book of Ra, czy Double Bubble.
  • Ramiona – obracamy ramionami w przód i w tył. Powtarzamy ćwiczenie 10 razy. Tym sposobem łagodzimy napięcie i rozluźniamy mięśnie ciała. Następnie robimy wdech, unosimy ramiona, wstrzymujemy oddech na 30 sekund i rozluźniamy. Powtarzamy ćwiczenie 10 razy. Poruszamy na przemian ramionami w przód i w tył. Powtarzamy ćwiczenie 10 razy. A w trakcie możemy zapoznać się z zasadami bonusu z darmowymi spinami.
  • Ręce – siedzimy w pozycji wyprostowanej. Odsuwamy krzesło i wyciągamy obie ręce przed siebie. Utrzymujemy tę pozycję przez 30 sekund, a następnie rozluźniamy. Potem obracamy ramionami w prawo i w lewo. Powtarzamy 10 razy dla każdej strony. Warto to robić, gdy mamy krótką przerwę w grze w kasynie online.
  • Nadgarstki – od czasu do czasu obracamy nadgarstkami w prawo i w lewo. Robimy tak co najmniej 10 razy każdym nadgarstkiem. Warto pamiętać, że nadgarstki podatne są na zespół cieśni nadgarstka. Jednak możemy temu zapobiec, stale je ćwicząc. Możemy też machać nadgarstkami w przód i w tył, tak jak przy serwach tenisowych. Powtarzamy ten ruch kilka razy.
  • Dłonie – ściskamy ściskacz kilkakrotnie przez co najmniej minutę. Robimy tak każdą ręką. I możemy wykonywać to ćwiczenie nawet podczas gry na automacie z progresywnym jackpotem.
    Trzymamy dłonie prosto przed sobą i rozsuwamy palce tak daleko, jak to możliwe. Utrzymujemy tę pozycję przez kilka sekund, a następnie rozluźniamy. Powtarzamy kilka razy.
  • Palce – owijamy gumę do ćwiczeń wokół palców wskazujących, rozciągamy ją do oporu i rozluźniamy. A potem robimy tak z resztą palców. Warto też splatać i rozplatać palce tak często, jak to możliwe, szczególnie jeśli gramy w ruletkę online, czy automaty hazardowe, już od dłuższego czasu.
  • Pośladki – pośladki zaciskamy i rozluźniamy na przemian. Każdy pośladek powinniśmy ściskać przez 30 sekund. A potem zaciskamy obydwa i również trzymamy przez 30 sekund. Dzięki temu kontynuujemy grę w kasynie online wraz z ćwiczeniami zdrowotnymi, łącząc przyjemne z pożytecznym.
  • Uda – robimy wdech, unosimy obie nogi w kierunku klatki piersiowej i trzymamy je w górze przez 30 sekund. I rozluźniamy na wydechu. Powtarzamy co godzinę. Możemy również naprężyć uda i pośladki i utrzymywać tę pozycję przez 30 sekund. Powtarzamy kilka razy. Nie musimy nawet przerywać gry w kasynie online bez depozytu.
  • Łydki – wyciągamy nogi przed siebie i cofamy stopy. W ten sposób rozciągamy łydki. Utrzymujemy tę pozycję przez kilka sekund, a następnie rozluźniamy. Powtarzamy 10 razy obiema nogami. Możemy też stanąć na palcach. Stoimy przez kilka sekund, a następnie rozluźniamy. Tak zapobiegamy tworzeniu się skrzepów krwi.
  • Kostki u nogi – co godzinę powinniśmy obracać kostkami zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. A jeżeli mamy taką możliwość, powinniśmy też zdjąć buty, stanąć na palcach i odchylić się do tyłu. Nasze kostki wzmocnią się dzięki temu ćwiczeniu. A jeśli akurat gramy na automacie online, zawsze możemy włączyć tryb rozgrywki automatycznej.
  • Stopy – zaciskamy wszystkie palce u nóg, a po kilku sekundach rozluźniamy. Jeżeli będziemy tak ruszać palcami, przebieg powietrza między nimi będzie o wiele lepszy.

Są to bardzo proste ćwiczenia, które możemy wykonywać podczas gry w kasynie online. I nie musimy nawet opuszczać naszego stanowiska.

Podsumowanie

Ćwiczenia ruchowe podczas pobytu w kasynie online są najlepszym przyjacielem każdego hazardzisty. Większość z tych ćwiczeń możemy wykonywać na bieżąco, grając w gry kasynowe, aktywując bonus powitalny, czy zgarniając darmowe spiny bez depozytu – tutaj znajdziesz świetny artykuł w tym temacie. Taki zestaw ćwiczeń jest również bardzo dobrym wyborem dla graczy, którzy w kasynie online spędzają tylko kilka godzin, a nie całe dnie. Utrzymywanie odpowiedniej pozycji i kondycji może korzystnie wpłynąć na naszą grę w kasynie online, ponieważ komfort naszego ciała pozwoli nam na lepszą koncentrację podczas gry na prawdziwe pieniądze.